השר וסרלאוף: "אם המלחמה תופסק לא תהיה ממשלה"

    מהדורת הבוקר No Comments on השר וסרלאוף: "אם המלחמה תופסק לא תהיה ממשלה"

    השר יצחק וסרלאוף התראיין הבוקר ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם ואמר: "אנחנו אומרים בפה מלא. אם תהיה הפסקת מלחמה – לא תהיה ממשלה. ביטחון אזרחי ישראל חשוב יותר מכל שיקול פוליטי". עוד אמר: "בכל מקום ממנו צה"ל נסוג – נכנסים מחבלים וגורמי טרור. לכן לשיטתי צריך להתיישב בכל מקום בו יש חשש להשתלטות של גורמי טרור"

    יצחק וסרלאוף צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' ואמר: "נאמתי אתמול בעצרת למען ההתיישבות. אני חושב שזה גם תיקון היסטורי וגם יחזק את הביטחון. בזמן ההתנתקות אמרו שזה יהיה טוב לביטחון ומתברר שדווקא המתנגדים צדקו. אותם אלו שאמרו אז שההתנתקות טובה לביטחון, אומרים עכשיו שאנחנו פוגעים בביטחון. אין לי ציפיות מהם אבל עם ישראל רוצה לשמוע את העובדות. בכל מקום ממנו צה"ל נסוג – נכנסים מחבלים וגורמי טרור. לכן לשיטתי צריך להתיישב בכל מקום בו יש חשש להשתלטות של גורמי טרור".

    השר וסרלאוף התייחס לנתניהו וניהול המלחמה ואמר: "מחנה הקונספציה שולט בקבינט המלחמה ונתניהו צריך לבחור בין הקונספציה ודרכם של גנץ ואיזנקוט לבין הדרך של בן גביר ועוצמה יהודית. אנחנו מאתגרים אותו כל הזמן. אונר"א זה ארגון טרור ופעיליה הם מחבלים. שמעתי גורמי ביטחון הטוענים שצריך להכניס פועלים פלסטינים כדי להרגיע את השטח. זו המנגינה ששמענו עד ה-6 באוקטובר. חייבים לשנות את התפיסה".

    לדבריו: "אנחנו אומרים בפה מלא. אם תהיה הפסקת מלחמה – לא תהיה ממשלה. ביטחון אזרחי ישראל חשוב יותר מכל שיקול פוליטי". על חסימת מעבר כרם שלום: "מאבק סופר צודק ולגיטימי. כניעה ללחצים והכנסת סיוע לרצועה מרחיקה את שחרור החטופים".

    האזינו



    0 תגובות